Metro Internationa wydawca dziennika Metropo (na świecie Metro) ogłosił wczoraj wyniki konkursu Metropol Globar Print Awards.
Zwycięzcy zostali nagrodzeni podczas Gali finałowej, która odbyła się wczoraj w Sztokholmie. Międzynarodowe jury wybrało 3 zwycięzców, których kampanie zamieszczone na łamach dziennika Metropol, były najbardziej kreatywne i nowatorskie. Zwycięzcami zostali:
01. Bocatta (Eat Out Group)
agencja kreatywna: Senora Rumore
dom mediowy: Media Planning MPG
format: Gazeta dystrybuowana a w opakowaniu kanapkowym
02. McDonald’s
agencja kreatywna: DDB
dom mediowy: OMD
format: cała strona
03. Lot-Quebec
agencja kreatywna: Diesel
dom mediowy:TouchePHD (planning); Carat (buing)
format: MetroWrap, cut-outy & specjalna dystrybucja
Jury dokonując wyboru zwycięzcy brało pod uwagę dwa kryteria: kreatywność kampanii jak również koncepcję na wykorzystanie możliwości gazety.
Członkami jury byli:
- Alan Rutherford, Global Director of Media,Unilever
- Agustin Elbaile, Executive Creative Vice-President, McCann-Erickson Worldwide
- Andrey Azarov, Print Buying Director, OMD Code Of Trade, Russia
- Cindy Davies, Integrated Marketing Manager, Chevrolet Europe
- Dan Cresta, Head of Global Media, Naked - Heather McCracken, Global Communications Manager, HSBC
- Helen Hung, Head of Public Affairs, University of Hongkong
- Judite Mota, President of Creative Club of Portugal, Art. Director at Young & Rubican Brands Portugal
- Liam McDonnell, Chief Operations Officer, Aegis Media Ireland
- Martin Sundberg, Account Director, Mediacom Sweden
www.metroprintawards.com/winners