Philips rozpoczyna drugą część swojej filmowej kampanii promocyjnej. Firma udostępniła już pięć filmów krótkometrażowych przygotowanych przez firmę Ridley Scott Associates, natomiast teraz ogłasza konkurs na szósty.
W ramach kampanii telewizorów Philips udostępniono pięć filmów krótkometrażowych, które pokazują kinowe możliwości tych urządzeń. Każdy z filmów – przygotowanych przez reżyserów z firmy Ridley Scott Associates – składa się z jednego dialogu i należy do innego gatunku. Można je oglądać na stronie philips.com/cinema przy pomocy specjalnego odtwarzacza – „Ambiplayera” wykorzystującego technologię Ambilight. Ponadto na stronie głównej serwisu YouTube po raz pierwszy pojawiła się funkcja odtwarzania plików multimedialnych w szerokim, kinowym formacie 21:9. Wcześniej działania były prowadzone przede wszystkim na Facebooku (więcej).
Natomiast obecnie rusza konkurs na szósty film w tej samej konwencji. Początkujący reżyserzy mogą przesyłać swoje prace do 8 sierpnia. Następnie będzie można je oceniać – pod względem sposobu opowiadania, wykorzystania dialogu i warsztatu technicznego – w serwisie YouTube. Dziesięć najlepszych filmów wybiorą reżyserzy RSA oraz David Parfitt, Przewodniczący Brytyjskiej Akademii Sztuki Filmowej i Telewizyjnej (BAFTA). Natomiast głównego zwycięzcę wyłoni z pierwszej piątki finalistów sam Ridley Scott.