Telewizja2015-04-13
7

Konrad Skórczyński dyrektorem obsługi klientów w UPC Polska

Konrad Skórczyński został nowym dyrektorem obsługi klientów w sieci kablowej UPC Polska. Zastąpił na nim Konrada Kopera, który rozstał się z operatorem.

Skórczyński jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klientów w UPC Polska we współpracy z wszystkimi działami w firmie. Pracuje w zespole Jakuba Kłoczewiaka, który od marca br. odpowiada za obszar obsługi klientów spółek Liberty Global w całej Europie Środkowo-Wschodniej piastując funkcję vice presidenta customer care and customer experience (więcej na ten temat).

Konrad Skórczyński pracuje w UPC Polska od 2000 roku, a od 2004 roku zajmuje w spółce stanowiska kierownicze. Ostatnio był starszym kierownikiem Centrum Wsparcia Technicznego, które odpowiada za kompleksową obsługę techniczną klientów oraz wsparcie dla techników. Skórczyński reprezentował pion obsługi klienta w kluczowych projektach spółki. Jest absolwentem korporacyjnego programu Fast Forward.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec 2014 roku miała 1,44 mln abonentów  (dowiedz się więcej).

Autor:pp

Więcej informacji:UPC, Konrad Skórczyński

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas