Internet2009-06-13
0

Konsumenci chcą telewizorów z internetowymi materiałami

Większość konsumentów chce oglądać internetowe treści na ekranachswoich telewizorów.

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmy EntertainmentMedia Research i Wiggin wynika, że 75 procent spośród 1,5 tysiącarespondentów chce mieć taką możliwość.

"Internet na ekranie odbiornika telewizyjnego w krótkim czasiestanie się rzeczywistością na rynku masowego odbiorcy" - uważaRussell Hart, dyrektor wykonawczy Entertainment Media Research.

Badanie pokazało jednocześnie, że niewiele osób byłoby gotowychpłacić za tego typu treści. Respondenci mogliby rozważyć możliwośćpłacenia tylko za nowości filmowe i muzyczne, materiały dladorosłych oraz wydarzenia sportowe.

źródło: TechRadar

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas