Reklama2017-05-29
3

Robin Hood reklamuje Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas (wideo)

BGŻ BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową Konta Optymalnego utrzymaną w nowej konwencji kreatywnej, której głównym bohaterem jest Robin Hood. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Havas Media, DDB&Tribal i Sales&More.

Spot z kampanii pokazuje, jak Robin Hood spotyka się w lesie z niezadowolonymi klientami innych banków, którzy narzekają na różne opłaty. Bohater ogłasza im, że w ramach Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas nie płaci się za samo prowadzenie rachunku ani korzystanie z karty i bankomatów, a konto można założyć także przez internet. W tle spotu słychać piosenkę Clannad „Robin (The Hooded Man) znaną z serialu o Robin Hoodzie.

To nowa konwencja reklam BGŻ BNP Paribas. Poprzednio od połowy 2015 roku, po połączeniu się Banku BGŻ i Paribas Bank Polska, w jego kampaniach występowało dwoje pracowników: Michelle i Michał. W ub.r. z ich udziałem emitowano też miniserial „Dwoje we troje” w Polsacie, promujący usługi BGŻ BNP Paribas w formie product placementu. Nie zmieniło się natomiast hasło główne firmy: „Bank zmieniającego się świata”.

- Symbolem naszej kampanii jest Robin Hood, który ze sprawiedliwymi zasadami ma trafić w sam środek oczekiwań klientów, równie celnie jak w tarczę - opisuje nową akcję Piotr Machel, dyrektor zarządzający w pionie komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

- Wprowadzamy jasne i przejrzyste zasady. Zero złotych opłat dla nowych klientów w ramach Konta Optymalnego oznacza zero złotych bezwarunkowo i bez żadnych kruczków drobnym drukiem. Z kolei posiadacze drugiego nowego konta w ofercie - Konta Maksymalnego będą zwolnieni z opłat, jeśli dokonają miesięcznie niewielkich operacji kartą, za to będą mogli korzystać za darmo ze wszystkich bankomatów w całej Polsce - opisuje promowaną ofertę Andrzej Budasz, dyrektor departamentu produktów detalicznych w Banku BGŻ BNP Paribas.

W ramach promocji każdy, kto do końca sierpnia założy jedno z tych dwóch kont, będzie mógł otrzymać z powrotem 2 proc. wydatków na zakupy opłacone kartą do konta (maksymalanie 300 zł w skali roku, a 25 zł miesięcznie).

Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinach oraz w formie materiałów BTL. Potrwa do 9 lipca.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Publicis. Za planowanie i zakup mediów pozainternetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, za działania w internecie - agencja DDB&Tribal, a za planowanie i zakup mediów w internecie - agencja Sales&More.

Autor:tw

Więcej informacji:BGŻ BNP Paribas

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas