Od marca firma Kontrakt SBL została nowym klientem agencji Monday PR.
W ramach współpracy Monday PR odpowiadać będzie między innymi za komunikację z mediami Kontrakt SBL, a także umacnianie świadomości potrzeby szkoleń biznesowych w Polsce.
W ramach współpracy Monday PR odpowiadać będzie między innymi za komunikację z mediami Kontrakt SBL, a także umacnianie świadomości potrzeby szkoleń biznesowych w Polsce.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku