Reklama2007-03-27
0

Kontrowersyjna kampania Cropp Town

Akcja promocyjna realizowana pod hasłem 'Zupełnie inny jeans' to kontynuacja 'Zupełnie innej jazdy' - nowej linii komunikacji stworzonej specjalnie dla sieci Cropptown.

Kampania jeansów w Cropptown wystartowała 16 marca i potrwa do połowy kwietnia. Obejmuje prasę młodzieżową („Activist”, „Hiro”, „Machina”, „Magazyn HipHop”, „Ślizg)” i Internet (serwis http://www.cropptown.pl/, mailing do ok. 450 tys. odbiorców cropplettera oraz do 500 tys. użytkowników Wirtualnej Polski). Działania prowadzone są także w szkołach poprzez poprzez wlepy i plakaty kolportowane nieoficjalnie, a także na witrynach center handlowych.

         

W ramach kampanii zastosowano również niestandardowe rozwiązania. - Zrobiliśmy akcję partyzancką na forach internetowych informując ludzi o dziwnych reklamach Cropptown. Nasze filmy pojawiły się także na youtube.com - mówi nam Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP S.A. - W kwietniu ruszamy z kolejnym etapem kampanii i wychodzimy na outdoor – dodaje.

Działania promocyjne jeansów realizowane są także w innych krajach w których działa sieć Cropptown. Reklamy w prasie, lokalnych serwisach internetowych i w centrach handlowych pojawiły się w Rosji, Czechach, na Słowacji, na Łotwie i w Estonii.

         

Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęła się firma LPP we własnym zakresie.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas