Reklama2011-05-17
2

Kontrowersyjne reklamy, które w 2010 r. uniknęły zakazu emisji (wideo)

W 2010 roku brytyjski regulator rynku reklamowego Advertising Standards Authority (ASA) otrzymał ponad 25 tys. skarg na 13.074 różne kampanie reklamowe.

Najwięcej skarg jako medium przyciągała w zeszłym roku telewizja - podał Brand Republic. W 8 z 10 kampanii, na które ASA otrzymała najwięcej skarg, to właśnie telewizja była głównym środkiem przekazu. Poniżej prezentujemy sześć kampanii, którym pomimo licznych skarg udało się uniknąć zakazu emisji.
 


Paddy Power 'blind football'
1313 skarg



Marie Stopes International
1088 skarg


Department of Energy and Climate Change 'climate change'
939 skarg

 

John Lewis 'Christmas 2010'
316 skarg


OvenPride 'Even a man can do it'
273 skargi

 

Irn Bru 'animals'
204 skargi



Marmite 'Love Party' i 'Hate Party'
154 skargi




Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas