Reklama2021-03-29
4

Letnie rozrywki w reklamach lodów Koral (wideo)

Startuje kampania reklamowa lodów Koral zaplanowana na sezon wiosenno-letni. Akcję przygotował dział marketingu firmy Koral wspólnie z agencjami Veneo i Film Grupa Wojtek Wojtczak.

- Niezmiennie od wielu lat adresujemy ofertę marki Koral i jej komunikację do młodych ludzi. Chcemy, żeby nasze spoty otwierające sezon budziły pozytywne uczucia i na przekór trudnej i szarej rzeczywistości, w jakiej wszyscy jesteśmy, dawały nadzieję i przypominały Polakom, że słoneczna aura, możliwość spotkań towarzyskich i wakacji, za którymi wszyscy tęsknimy w końcu nadejdzie. Taki klimat przedstawiliśmy w nowym spocie - opisuje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Akcja przebiega pod hasłem „Zawsze jest pora na lody Koral!”, które od lat jest sloganem głównym marki Koral.

 

Kampania zaczęła się już w internecie, a od najbliższej soboty będzie też prowadzona w telewizji (billboardy sponsorskie m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, Polsat Film, TV4, TV Puls). W telewizji potrwa do końca lipca, a w internecie - miesiąc dłużej.

Spot realizowała Film Grupa Wojtek Wojtczak wspólnie z działem marketingu firmy Koral. Za działania w internecie odpowiada agencja Veneo razem z działem marketingu producenta, który zajął się zakupem czasu reklamowego w telewizji.

Autor:tw

Więcej informacji:Koral, lody

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas