Technologie2020-04-30
1

„COVID: The Outbreak” - będzie polska gra o epidemii koronawirusa

Fot. PixabayFot. Pixabay

Firma Jujubee zapowiedziała, że 29 maja wyda grę wideo „COVID: The Outbreak”, w której zadaniem gracza będzie kierowanie globalną organizacją zdrowia celem powstrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa. Gra będzie dostępna na platformie Steam w wersji na komputery.

„COVID: The Outbreak” będzie grą strategiczną czasu rzeczywistego. Ma zawierać „treści edukacyjne, w tym krótki film dokumentalny omawiający działanie wirusów”.

Gra „COVID: The Outbreak” ma pojawić się na platformie Steam 29 maja w wersji na PC. Będzie kosztowała 13,99 dolarów, 11,99 euro i 54,99 zł. Jujubee zaznaczyło, że nie wyklucza przygotowania wersji gry na inne platformy sprzętowe.

Firma zapowiedziała, że części z przychodów netto ze sprzedaży „COVID: The Outbreak” na platformie Steam w maju i czerwcu przeznaczy na rzecz CEPI (The Coalition for Epidemic Preparedness Innovations) oraz innych wybranych fundacji charytatywnych wspierających walkę z konsekwencjami pandemii koronawirusa.

Jujubee przesuwa premierę „Dark Moon”

Jednocześnie firma Jujubee poinformowała, że opóźnia o kilka miesięcy premierę gry „Dark Moon”. - Konieczność pracy zdalnej zespołu produkcyjnego spowodowanej epidemią koronawirusa (który to okres może jeszcze ulec wydłużeniu), a także przez wzgląd na chęć większego dopracowania gry - uzasadniono.

Ponadto spółka zawiesiła na razie prace nad grą „Flashout 3”. Stwierdziła, że po premierze „COVID: The Outbreak” chce „w pełni skoncentrować siły zespołu na realizacji projektów ‘Dark Moon’ oraz ‘Realpolitiks 2’”.

Zaznaczono, że premiera „Realpolitiks 2” bez zmian jest planowana na czwarty kwartał br.

Kurs giełdowy mocno w górę

Jujubee jest notowane na rynku bocznym NewConnect warszawskiej giełdy. W środę na koniec sesji kurs firmy wynosił 6,70 zł, co dawało jej kapitalizację w wysokości 26,83 mln zł.

W ub.r. spółka zanotowała 875 tys. zł przychodów sprzedażowych i 3,07 mln zł straty netto, wobec 1,43 mln zł wpływów i 357 tys. zł straty netto rok wcześniej.

Po podaniu informacji o premierze „COVID: The Outbreak” w czwartek po godz. 9 kurs Jujubee rósł nawet o 16 proc.

Autor:tw

Więcej informacji:koronawirus, epidemia, gra wideo, Jujubee

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas