Telewizja2020-03-11
3

TVN24: „Koronawirus - raport” zamiast „Czarno na białym”, bez wywiadów Piaseckiego o kampanii

Ujęcie z programu Ujęcie z programu "Koronawirus - Raport", fot. TVN24

W poniedziałek TVN24 pokazał pierwsze wydanie codziennego programu „Koronawirus - raport”, który w dni powszednie zastąpi „Czarno na białym”. Z ramówki wypada cykl porannych wywiadów Konrada Piaseckiego o kampanii prezydenckiej.

W cyklu „Koronawirus - raport” będą podawane najważniejsze informacje o koronawirusie, m.in. w formie rozmów z ekspertami. Będą to odpowiedzi na pytania zgłaszane na portalu TVN24.pl. - Dostaliśmy ponad 700 pytań!!! Staramy się wybierać najważniejsze i najciekawsze i odpowiadać w programie - stwierdził Mateusz Sosnowski, redaktor naczelny TVN24.pl.

Każde wydanie „Koronawirus - raport” będzie trwać 40-45 minut. Od poniedziałku do piątku cykl będzie emitowany o godz. 20:30 (zamiast „Czarno na białym”), a w soboty - o godz. 21:30.

Od wtorku TVN24 nie będzie już pokazywał cyklu „Rozmowa Piaseckiego - kampania 2020”, emitowanego od 24 lutego o godz. 8:30.

W ramówce pozostają natomiast wywiady Konrada Piaseckiego pokazywane od poniedziałku do piątku o godz. 7:30.

W poniedziałek i wtorek część kandydatów na prezydenta poinformowała o ograniczeniu swoich działań kampanijnych w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. - Podjąłem decyzję, że nie będę organizował dużych spotkań w związku z kampanią prezydencką. To są spotkania, na które przychodzą setki osób. Wydaje mi się, że ryzyko, iż mogłoby dojść przez to do rozprzestrzeniania się koronawirusa jest zbyt wielkie. Nie chcę tych ludzi narażać - stwierdził prezydent Andrzej Duda w poniedziałek wieczorem.

Z podobnych spotkań zrezygnował też Szymon Hołownia. - W trosce o Państwa bezpieczeństwo i zdrowie podjęłam decyzję o czasowym zawieszeniu dużych spotkań otwartych. Na czas zagrożenia #koronawirus wprowadzam zmiany w prowadzeniu kampanii - poinformowała Małgorzata Kidawa-Błońska we wtorek przed południem na Twitterze.

- W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną zdecydowałem o zawieszeniu spotkań otwartych w ramach mojej kampanii - poinformował w piątek w południe Robert Biedroń.

Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. średnia widownia minutowa TVN24 wynosiła 291 328 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 4,33 proc. (o 3,34 proc. mniej niż rok wcześniej).

Natomiast strony i aplikacje internetowe Grupy TVN w styczniu br. zanotowały 11,99 mln użytkowników, 226,94 mln odsłon oraz 23 minuty i 27 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez internautę (według badania Gemius/PBI).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas