Prasa2014-04-10
8

Kosmetyczne zmiany w portalu Rp.pl. Jesienią nowa odsłona serwisu

„Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) rozpoczęła wprowadzanie kosmetycznych zmian w swoim serwisie internetowym, które mają zwiększyć ruch na stronie. Natomiast jesienią portal Rp.pl otrzyma nowy wygląd - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Po audytach kliknięć rezygnujemy z form nie generujących ruchu. Wyodrębniliśmy 25 takich miejsc w serwisie - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Kołodziejczyk, redaktor ds. nowych mediów w Gremi Business Communication.

Pierwszą zmianą wprowadzoną w portalu Rp.pl była wymiana zdjęcia na górze strony głównej na poziome. Kolejne modyfikacje będą wdrażane w odstępach tygodniowych.  W planach jest m.in. zmiana w boksie „Z ostatniej chwili” - zamiast wszystkich najnowszych tekstów ze strony będą tam promowane autorskie materiały. Z zapowiedzi komentarzy na stronie głównej znikną leady, specjalne miejsce otrzyma na niej dodatek „Plus minus”.

- Chcemy też poprawić ekspozycję treści wideo na stronie - mówi Kołodziejczyk. Materiałów multimedialnych w serwisie będzie coraz więcej i będą realizowane w jakości HD.

Modyfikacje obecnego serwisu wprowadzane będą do końca maja br. Natomiast jesienią zespół internetowy „Rzeczpospolitej” rozpocznie pracę w nowym systemie CMS i wówczas witryna Rp.pl zyska nową szatę graficzną.

Za zmiany wprowadzane na stronie „Rz” Michał Kołodziejczyk odpowiada we współpracy z działem IT, działem digital i działem marketingu.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwis Rp.pl miał w styczniu br. 1,48 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 17,7 mln odsłon.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas