Reklama2015-09-07
38

Kosmita Wargorr szuka dzięcięcej radości w kampanii Wedla (wideo)

Kosmita Wargorr w reklamie WedlaKosmita Wargorr w reklamie Wedla

Zaczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej czekolad Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel), której głównym bohaterem jest smutny kosmita Wargorr szukający radości na Ziemi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Opus Film, Cosmo, Plej, OMD i 24/7 Communication.

Nowa kampania Wedla zaczęła się dwa tygodnie temu od teaserowych spotów pokazujących dość mrocznie wyglądającego kosmicznego bohatera Wargorra, który na różne sposoby stara się zwalczyć chandrę i depresję. Żaden z nich nie okazuje się skuteczny, dlatego Wargorr przybywa na ziemię, gdzie jedyną metodą zwalczenia złego samopoczucia i odzyskania radości okazuje się jedzenie czekolady Wedel. Podsumowuje to hasło: „Wedel. Poczuj dziecięcą radość”.

Kampania ma zmodyfikować pozycjonowanie marki Wedel. - Przy pomocy zabawnej i oryginalnej postaci Wargorra chcemy nie tylko w nowy sposób zaintrygować naszego wiernego konsumenta, ale również dotrzeć do młodszego odbiorcy. Marka nie zapomina jednak o swoich dotychczasowych konsumentach, dla których tak ważna jest tradycja - stąd w spotach będą się pojawiać także nawiązania do tego atrybutu marki - opisuje Magdalena Kosińska, kierownik marketingu w Lotte Wedel.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania będzie prowadzona do końca br. Obejmuje telewizję (spoty 30-sekundowe, działania product placement w programach rozrywkowych, m.in. „Must be the music. Tylko muzyka”), internet (atywności w serwisach VoD i na stronie Wedel.pl), outdoor (tablice zasięgowe, wizerunkowe i citylighty), kina (niestandardowa akcja) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Działania w internecie realizuje agencja Cosmo, materiały POS przygotowała agencja Plej, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.

Autor:tw

Więcej informacji:Wedel, czekolada, słodycze

KOMENTARZE(38)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas