Telewizja2014-07-08
17

Koterski, Zawadzka i Mela w drugiej edycji „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie

W drugiej edycji nadawanego w Polsacie „Tańca z Gwiazdami” wystąpi Michał Koterski - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W obsadzie programu znajdą się też Marcelina Zawadzka, Jan Mela i Agnieszka Sienkiewicz.

Michał Koterski, znany jako „Misiek”, występuje od 2009 roku w nadawanym w Polsacie serialu „Pierwsza miłość”. - Gra tam jedną z najbardziej lubianych postaci - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych. W przeszłości Koterski prowadził w Polsacie autorski talk-show „Misiek Koterski Show”. Aktor już od kilku tygodni trenuje, by jesienią pojawić się na parkiecie tanecznego show.

Nina Terentiew potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w drugiej edycji „TzG” pojawią się także Marcelina Zawadzka, Jan Mela i Agnieszka Sienkiewicz. O ich udziale w tanecznym show Polsatu pisał ostatnio serwis Afterparty.pl

Marcelina Zawadzka to modelka, była zdobywczyni tytułu Miss Polonia. W ub.r. prowadziła reality-show „Projektanci na start” emitowany w stacji FOX Life. Obecnie jest ambasadorką kampanii „It’s your life just take it” realizowanej przez markę Kruger&Matz i prowadzi związany z nią cykl „Łowca pasji” w „Pytaniu na śniadanie” TVP2 (więcej na ten temat).

Jan Mela to niepełnosprawny zdobywca dwóch biegunów (północnego i południowego) w jednym roku. Był współautorem programu podróżniczego ”Między biegunami” emitowanego na antenie Radia Kraków.

Z kolei Agnieszka Sienkiewicz to aktorka z serialu Polsatu „Przyjaciółki”, grała też w filmach „Milion dolarów” i „Yuma”.

Druga edycja programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” trafi na antenę Polsatu we wrześniu br. Gospodarzami show pozostaną Krzysztof Ibisz i Anna Głogowska, a w jury zasiądą: Beata Tyszkiewicz, Andrzej Grabowski, Iwona Pavlovic i Michał Malitowski. Za produkcją wykonawczą  programu opartego na formacie BBC odpowiada firma Rochstar.

Nadawana wiosną br. w Polsacie pierwsza seria „Tańca z Gwiazdami”  gromadziła co tydzień średnio 3,59 mln widzów, co przełożyło się na 23,80 proc. udziału w grupie 4+ i 18,79 proc. w grupie 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement; więcej na ten temat).

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas