Reklama2015-05-04
0

Kotlin w nowych opakowaniach reklamowany jako „ketchupowo ketchupowy”

Ketchupy Kotlin (produkowane przez firmę Agros-Nova) trafiły do sprzedaży w zmienionych opakowaniach. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Brasil i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Zmodyfikowane opakowania ketchupów Kotlin pojawiły się w sprzedaży na początku br. Przede wszystkim odświeżono szatę graficzną etykiet: wprowadzono dymki z informacjami o wariancie smakowym oraz obrazki ze składnikami i dodanymi ziołami.

W maju rusza kampania reklamowa prezentująca ketchupy Kotlin w nowych opakowaniach. Motywem przewodnim reklam jest rysowanie i zabawa ketchupem sprawiające, że codzienne posiłki stają się niezwykłe.

Akcja reklamowa będzie prowadzona głównie w telewizji: w formie 8-sekundowych spotów w TVN, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych, m.in. BBC, TV4, Polsat Play i History. Potrwa dwa miesiące.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Kotlin, ketchup, Agros-Nova

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas