Reklama2014-11-14
1

Kozioł zamiast Bartmana na opakowaniach Okocimia

W sprzedaży pojawiły się butelki i puszki piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) z nową identyfikacją wizualną. Jej motywem przewodnim jest wizerunek kozła.

Kozioł na opakowaniach Okocimia ma symbolizować główne wartości tej marki: odwagę, energię i pewność siebie. Jest on przedstawiony w pozie konia stającego dęba, na karbonowym tle. Jednocześnie wzmocniono liternictwo napisów.

- Kozła połączyliśmy z karbonową fakturą, by nadać opakowaniom nowoczesny i innowacyjny charakter - opisuje Bartosz Grodny, menedżer marki Okocim.

Opakowania zaprojektowało studio Ikar.


W poprzednich latach na opakowaniach i w kampaniach reklamowych Okocimia pojawiał się wizerunek siatkarza Zbigniewa Bartmana, w ramach umowy sponsorskiej z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej (zobacz szczegóły). We wrześniu br. marka została sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski (więcej o tym).

Autor:tw

Więcej informacji:Okocim, piwo Carlsberg Polska, kozioł

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas