Reklama 2011-07-06
0

Krajowe Centrum ds. AIDS rusza z kampanią „Zrób test na HIV” (wideo)

Rozpoczęła się kampania „Zrób test na HIV” prowadzona przez Krajowe Centrum ds. AIDS. Reklamy na potrzeby akcji przygotowały firmy Pracownia i Mindshare.

Kampania „Zrób test na HIV” promuje wykonywanie testów na obecność wirusa HIV w anonimowych i bezpłatnych punktach konsultacyjno-diagnostycznych. W akcji podkreślane jest również, że negatywny wynik testu dzisiaj nie chroni przed zakażeniem HIV w przyszłości. Przekaz jest skierowany przede wszystkim do aktywnych seksualnie osób w wieku 18-39 lat.




Kampania obejmuje zarówno media (telewizja, radio, prasa, internet), jak też materiały BTL (ulotki, kalendarze, pakiety edukacyjne z prezerwatywą, torby bawełniane, koszulki). Akcję na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS przygotowały i realizują agencja Pracownia (kreacja), dom mediowy Mindshare (planowanie mediów) i agencja BrandLab (działania PR). Cała kampania jest zaplanowana do maja przyszłego roku.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas