Reklama 2011-12-14
0

Krajowy duszpasterz kierowców w bożonarodzeniowym spocie „Drogi zaufania” (wideo)

W ramach kampanii „Drogi zaufania” do emisji trafił spot telewizyjny, którego bohaterem jest ksiądz Marian Midura, krajowy duszpasterz kierowców. Akcję wspólnie z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad przygotowała i prowadzi agencja Sparing Communication Group.

W nowym spocie z kampanii „Drogi zaufania” ksiądz Marian Midura opisuje wypadek samochodowy, w którym nie ze swojej winy zabił pijanego rowerzystę. Przekaz ma być swego rodzaju publiczną spowiedzią krajowego duszpasterza kierowców i podkreślać, że jego moralne prawo do pouczania o bezpiecznej jeździe nie wynika tylko z kościelnej misji, ale też z własnego, trudnego doświadczenia.

To czwarty spot emitowany w ramach tegorocznej odsłony kampanii - w poprzednich występowali m.in. prokurator (obejrzyj ten spot) i lekarz sądowy (zobacz to).
 


Całą akcję organizuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, która odpowiada też za zakup mediów. Natomiast strategię i kreację kampanii przygotowali Marcin Hołota i Mateusz Wojnarowski ze Sparing Communication Group, a spoty nakręcili i wyreżyserowali Krzysztof Kiziewicz i Paweł Aigner.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas