Reklama2013-04-17
7

„Kraków to stan umysłu” - skoczek, Miss Polski i konstruktor zachęcają do studiowania w Krakowie

Rozpoczęła się kampania promująca możliwości studiowania w Krakowie. Twarzami akcji pod hasłem „Kraków to stan umysłu” są skoczek narciarski Maciej Kot, Miss Polski 2012 Katarzyna Krzeszowska i konstruktor Michał Gazda.

Kampania „Kraków to stan umysłu” podkreśla, że warto studiować w Krakowie nie tylko nie tylko ze względu na tradycję akademicką i wysoki poziom tutejszych uczelni, lecz również dlatego, że można tu realizować pasje i odnosić sukcesy w różnych dziedzinach.

Odzwierciedlają to bohaterowie reklam: Maciej Kot, Katarzyna Krzeszowska i Michał Gazda, którzy są studentami krakowskich uczelni. Akcja jest skierowana zarówno do maturzystów, jak też ich rodziców i znajomych.

Kampania jest prowadzona przede wszystkim na outdoorze (billboardy i citylighty w Warszawie, Katowicach, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie), a także w prasie (reklama w „Rzeczpospolitej” przy „Rankingu Szkół Wyższych”).

Kreację kampanii przygotowała agencja Opcom, a za realizację działań odpowiada firma Business Consulting. Akcja potrwa dwa tygodnie.


 

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas