Reklama2006-09-05
1

Kredyt Bank promuje Kredyt Gotówkowy Last Minute

Next, interaktywny dział Starcom Mediavest Group, przygotował internetową kampanię reklamową Kredytu Gotówkowego Last Minute dla Kredyt Banku.

Kampania ma charakter sprzedażowy.

Kampania prowadzona jest na trzech portalach: Gazeta.pl, Wp.pl, interia.pl. Na każdym z serwisów reklamy pojawiają się wyłącznie w dni powszednie. Codziennie zmieniana jest kreacja, dzięki czemu internauci przekonują się na jak wiele rzeczy można przeznaczyć pieniądze uzyskane w kredycie. Kreację przygotowała agencja G7. Działania reklamowe prowadzone będą do 15 września.  

Głównymi zaletami produktu oferowanego przez Kredyt Bank są niska cena i możliwość umawiania się z doradcą za pomocą formularza internetowego. Maksymalna kwota kredytu to 30 tys. zł, a jego nominalne roczne oprocentowanie wynosi 9,9 proc.

Autor:kk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas