Reklama2014-10-17
3

Krem z tygrysa? WWF prowokacją zwraca uwagę na ochronę tygrysów

Fundacja WWF Polska przyznała się, że jest odpowiedzialna za reklamę kremu marki 3200, która pojawiła się w internecie kilka dni temu. Środek miał zawierać w składzie tłuszcz tygrysa. Akcja była prowokacją.

Krem 3200 miał m.in. usuwać przebarwienia skóry, zwalczać trądzik i opóźniać procesy starzenia. Specyfik reklamowała - wymyślona przez WFF Polska - malezyjska aktorka i modelka Pemburu Haram. Kobieta pojawiła się na plakatach oraz na stronie internetowej poświęconej akcji 3200.pl.

W czwartek WWF przyznało się do prowokacji. Nazwa marki wymyślonego kremu to w rzeczywistości liczba tygrysów, które żyją na wolności. Z kolei „pemburu haram” po malajsku oznacza „kłusownicy”.

Celem happeningu miało być zwrócenie uwagi na problem zagrożonych wyginięciem tygrysów. Organizacja rozpoczyna w Polsce kampanię #RatujTygrysy #PodajDalej”. Akcja ma skupić się na wsparciu ochrony tygrysa malajskiego.

Za pomysł, kreację i PR kampanii WWF Polska #RatujTygrysy #PodajDalej odpowiada agencja First Aid Communication.

Autor:łb

Więcej informacji:Krem z tygrysa, WWF, tygrys, WWF Polska

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas