Reklama2006-12-03
0

Król na C6

Pod hasłem 'Król na C6' Citroën Polska realizuje akcję marketingu bezpośredniego związaną z wprowadzeniem na polski rynek nowego modelu ekskluzywnej marki Citroën C6.

Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży nowego modelu Citroëna. Działania rozpoczęły się w listopadzie 2006 r. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Data Solutions.

Akcja promocyjna prowadzona dla Citroëna C6 skierowana jest do klientów indywidualnych i ma na celu zachęcenie wybranych potencjalnych nabywców do wzięcia udziału w jazdach próbnych, a następnie do kupna samochodu.

Agencja Data Solutions odpowiedzialna jest za opracowanie strategii komunikacji bezpośredniej, za przygotowanie bazy danych do mailingu, kreację i produkcję materiałów oraz obsługę akcji z wykorzystaniem kanałów SMS, WWW i infolinii.

Citroën C6 należy do kategorii najwyższej klasy limuzyn. Model C6 wyróżnia się w swojej kategorii posiadając niezbędne cechy samochodu z najwyższego segmentu: elegancję, wyrafinowany styl i klasę wzbogacone o najnowsze rozwiązania techniczne połączone z tradycją i smakiem właściwymi marce Citroën.

Tegoroczna sprzedaż samochodów osobowych wyniosła na koniec października 196 tys. 251 sztuk, i jest już tylko o 1,7 procent mniej niż przed rokiem - podaje Instytut Samar, analizujący rodzimy rynek motoryzacyjny. Październikowy wynik w wysokości 20.295 sprzedanych aut o 33 procent większy niż uzyskany rok wcześniej. Marka Citroën zajęła dziewiąte miejsce wśród najlepiej sprzedających się marek w Polsce (5% udział w rynku samochodów osobowych).

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas