Telewizja2021-07-19
17

„Kropka nad i” zyskała widzów. TVN24 liderem

Monika Olejnik, fot. TVNMonika Olejnik, fot. TVN

W sezonie 2020/2021 „Kropkę nad i” oglądało średnio 731 tys. widzów, o 10 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 9,90 mln zł.

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2020/2021 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 31 sierpnia 2020 roku do 14 lipca 2021 roku wyniosła 731 tys. osób. Przełożyło się to na 5,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 16 listopada - śledziło je 1,26 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 10 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2019/2020) program śledziło 721 tys. osób, co przełożyło się na 5,05 proc. udziału w 4+, 2,60 proc. w 16-49 oraz 3,06 proc. w 16-59.

Kanał TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,99 proc., a trzeci był Polsat News (1,93 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym sezonie „Kropki nad i” wyniosły 9,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc.

Autor:MK

Więcej informacji:Kropka nad i, Monika Olejnik, TVN24

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas