Telewizja2012-10-22
9

“Kropka nad i” straciła widzów, ale wygrywa z TVP Info

Program Moniki Olejnik „Kropka nad i”, w obecnym sezonie ogląda o ponad 70 tys. mniej widzów niż w analogicznym okresie ub.r., ale TVN24 w czasie jego nadawania nadal wygrywa z innymi stacjami newsowymi.

Widownia „Kropki nad i” w okresie od 3 września do 18 października br. wyniosła 384 tys. widzów, co przełożyło się na 2,52 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 1,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem „Kropki nad i” w analizowanym okresie był program z udziałem Jerzego Nowackiego, męża Izabeli Jarugi - Nowackiej, wyemitowany 27 września br. Obejrzało go aż 610 tys. osób.

W analogicznym okresie ub.r. publicystyczny magazyn śledziło o 72 tys. widzów więcej, bowiem było to 456 tys. osób, a udziały stacji w czasie jego emisji wynosiły odpowiednio 2,99 proc. oraz 1,89 proc.

W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik TVN24 wygrywa z mającym większy zasięg TVP Info, które pokazuje wówczas „Infoexpress” i magazyn „Minęła 20ta”, co daje mu 2,01 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie też Polsat News - jego wynik to tylko 0,54 proc. Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.

Program na antenie TVN24 emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00.


Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

Zobacz tabelę


  Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kropka nad i, Monika Olejnik

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas