Telewizja2014-10-13
11

„Kropka nad i” straciła widzów. TVN24 przed TVP Info w grupie komercyjnej

W jesiennym sezonie „Kropkę nad i” Moniki Olejnik ogląda średnio 357 tys. widzów, o 11 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN24 w paśmie emisji magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku wśród stacji newsowych, a w grupie komercyjnej jest liderem.

Kolejny sezon „Kropki nad i” oglądać można w czwartki o godz. 20.00, począwszy od 1 września br. Średnia widownia magazynu do 9 października br. wyniosła 357 tys. osób. Przełożyło się to na 2,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” straciła 11 tys. widzów, choć wzrósł jej udział w grupie komercyjnej. Wówczas program śledziło bowiem 368 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,48 proc. oraz 1,17 proc. udziału.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik przegrywa walkę o widza z mającą większy zasięg naziemną stacją TVP Info. Pokazuje ona wówczas „Dziś wieczorem” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co daje jej 2,44 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie Polsat News („To był dzień”; 0,47 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 jest liderem oglądalności stacji newsowych. Drugie miejsce zajmuje tutaj TVP Info, a trzecie - Polsat News.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu - top 3 stacje informacyjne

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas