Telewizja2015-07-13
21

„Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem Michał Kamiński

Monika Olejnik, fot. AKPAMonika Olejnik, fot. AKPA

W minionym sezonie „Kropkę nad i” oglądało średnio 426 tys. widzów, o 26 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu był wiceliderem wśród stacji newsowych, przegrywając z TVP Info. Wpływy z reklam wyniosły 7,05 mln zł.

Kolejny sezon „Kropki nad i” oglądać można było w okresie od 1 września 2014 roku do 9 lipca 2015 roku, od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 426 tys. osób. Przełożyło się to na 2,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem magazynu Moniki Olejnik w minionym sezonie był odcinek pokazany 10 listopada br. w którym gościł Michał Kamiński. Obejrzało go 645 tys. osób

Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

Zobacz tabelę

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 26 tys. widzów. Wówczas program śledziło bowiem 400 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,64 proc. oraz 1,60 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik stacja TVN24 zajęła drugie miejsce w rynku kanałów newsowych. Liderem w tym czasie było TVP Info, którego udział wyniósł 2,90 proc. Stacja nadawała wówczas magazyny „Dziś wieczorem” i „Minęła 20ta”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie Polsat News (0,58 proc.; „To był dzień”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem już był kanał TVN24.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Zobacz tabelę

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 7,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki „Kropki nad i” TVN24 pokaże po wakacjach.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas