W sezonie 2010/2011 oglądalność programu Moniki Olejnik “Kropka nad i” była o ponad 50 tys. widzów wyższa niż rok wcześniej. TVN 24 w paśmie emisji magazynu pokonał inne stacje newsowe, w tym naziemne TVP Info. Hitem było wydanie z Elżbietą Jakubiak.
Widownia “Kropki nad i” w okresie od września 2010 roku do lipca br. wyniosła 460 tys. osób, co przełożyło się na 3,06 proc. udziału w grupie 4+ i 1,58 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. W analogicznym okresie ub.r. program śledziło mniej osób - 407 tys., a udział stacji w 4+ wynosił 2,69 proc. Natomiast w komercyjnej grupie udział był tylko minimalnie niższy - uplasował się na poziomie 1,57 proc. (więcej na ten temat).
Zobacz tabelę
>>> “Drugie śniadanie mistrzów” przegrało z TVP Info
W czasie nadawania audycji Moniki Olejnik (emitowana była od poniedziałku do czwartku o 20.00) TVN 24 wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Tamta stacja emitowała w tym paśmie serwis informacyjny i magazyn publicystyczny “Minęła dwudziesta” - pozycje te śledziło 294 tys. osób, co dało TVP Info 1,95 proc. udziału w 4+. Z kolei nadawany w czasie “Kropki” program “To był dzień” w Polsat News gromadził 71 tys. oglądających.
Zobacz tabelę
Najpopularniejszym wydaniem “Kropki nad i” w minionym sezonie był program z udziałem Elżbiety Jakubiak, wyemitowany 8 września 2010 roku. Obejrzało go aż 1,03 mln osób. Pozostałe odcinki nie przekroczyły granicy 750 tys. widzów.
>>> Tracą TVP Info i TVN 24, zyskuje Polsat News
Z danych telemetrycznych wynika, że program Moniki Olejnik oglądają głównie mężczyźni, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Zobacz tabelęNowe odcinki “Kropki nad i” pojawią się na antenie TVN 24 na początku września br.