W okresie od 4 września do 11 października br. magazyn Moniki Olejnik „Kropka nad i” śledziło średnio 605 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
Wieczorny program TVN24 „Kropka nad i” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 4 września do 11 października 2017 roku wyniosła 605 tys. osób, co przełożyło się na 4,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Telewizja | 600 tys. widzów jesiennych odcinków „Minęła 20-ta”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsatem News |
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 14 września br. - obejrzało je 820 tys. widzów.
Kanał TVN24 w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Monikę Olejnik wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 3,78 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,70 proc.).
Telewizja | 446 tys. widzów śledzi audycję Ewy Bugały i Piotra Pawelca „Nie da się ukryć”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News |
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.