Internet 2008-08-05
0

Krótkie klipy dominują na rynku wideo online

Wszystkie pięć czołowych kategorii klipów wideo oglądanych w sieci stanowią krótkie formy.

Te kategorie to klipy komediowe, muzyczne, kręcone i umieszczone w sieci przez innych użytkowników, informacyjne oraz zwiastuny filmowe - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Frank N. Magid Associates.

Co więcej, 28 procent respondentów oglądających wideo online stwierdziło, że w rezultacie ogląda mniej telewizji.

Połowa badanych ogląda filmiki wideo w sieci przynajmniej raz w tygodniu, a 11 procent robi to co najmniej raz dziennie. 19 procent regularnie dzieli się również z innymi internautami linkami do tego typu treści.

Badanie zostało przeprowadzone drogą internetową na reprezentatywnej grupie 2 tysięcy Amerykanów w wieku od 12 do 64 lat.

źródło: Marketing Charts

Autor: km

Więcej informacji: wideo online

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas