Reklama2015-09-14
0

Krowa i „kuchnia wysokich lotów” w kampanii śmietanki Łaciata (wideo)

Pod hasłem „Kuchnia wysokich lotów” zaczęła się kampania reklamująca śmietankę Łaciata (produkowaną przez SM Mlekpol). Akcję, prowadzoną w telewizji i na outdoorze, przygotowały firmy Publicis Poland, Panoptiqum, Pirania Film i MEC.

Spot śmietanki Łaciata pokazuje, jak krowa na trampolinie skacze na wysokość okien kuchni, w których kobiety przygotowują różne dania z użyciem promowanego produktu. Kampania podkreśla, że śmietanka Łaciata - dostępna w kilku wariantach zawartości tłuszczu (12 proc., 18 proc. i 30 proc.) - jest świetnym uzupełnieniem wielu potraw (m.in. zup i sałat, kawy oraz tradycyjnych deserów i  koktajli). Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet.

Krowy od wielu lat są bohaterkami reklam wyrobów mlecznych marki Łaciate. W spocie emitowanym przed rokiem były pokazywane na drzewie.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz outdoor.

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, spot wyreżyserował Michał Gazda, a produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Panoptiqum i Pirania Film. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Łaciate, śmietana, Mlekpol

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas