Internet2004-11-18
0

Krüger Polska w Internecie

Nowa strategia komunikacyjna Krüger Polska w Internecie

Krüger Polska uruchomił nowy serwis korporacyjny. Jest to pierwszy etap wdrażania długofalowej strategii komunikacji w Internecie, która przewiduje kreację nowego wizerunku firmy: przyjaznej klientowi, innowacyjnej, otwartej na zmiany i nowe technologie. Podstawowym założeniem w trakcie budowy serwisu było oparcie go o przejrzysty podział na autonomiczne profile: dla konsumentów i partnerów biznesowych. Stronę wizualną, nawigację oraz narzędzia do zarządzania treścią zaprojektowała Agencja Infinity Group. Kolejnym planowanym etapem działań jest rozwój serwisu w kierunku funkcjonalności portalu korporacyjnego. Było to kolejne wdrożenie Agencji dla firmy Krüger, z którą współpraca trwa już od ponad 3 lat.

Idei stworzenia nowego serwisu korporacyjnego przyświecało różnicowanie przekazu w zależności od charakteru odbiorcy, z uwzględnieniem jego indywidualnych oczekiwań. Stąd pomysł budowy strony www.kruger.pl w formie dwóch samodzielnych sekcji o profilach konsumenckim i biznesowym, dzięki czemu Krüger przekazuje informacje pożądane przez konkretnego odbiorcę. Elementem wyróżniającym sekcję przygotowaną z myślą o konsumencie jest nowy, odbiegający od "tradycyjnego" kategoryzowania całej oferty, wizerunkowy sposób przedstawienia informacji o produktach. Forma i sposób prezentacji odbywa się m.in. poprzez odwołanie się do stylu życia odbiorcy, reprezentowanych przez niego wartości. Ułatwia to klientowi zapoznanie się z ofertą produktową firmy Krüger z perspektywy zaspokojenia własnych potrzeb.

Mówi Alina Mrozek kierownik marketingu w Krüger Polska: "Dążymy do tego, aby naszą najmocniejszą stroną było nieustanne otwarcie na potrzeby klienta oraz zaspokajanie jego najbardziej wyszukanych wymagań. Stąd konieczność zbudowania serwisu umożliwiającego nam bezpośredni kontakt z klientem. Agencja Infinity Group dokonała wnikliwej analizy potrzeb i oczekiwań oraz stworzyła strategię działań związanych z tworzeniem nowej strony internetowej. Oprócz zadań czysto informacyjnych portal służy nam również jako nowoczesne narzędzie do prowadzenia badań rynku w zakresie zadowolenia i oczekiwań naszych klientów. Serwis posiada bowiem funkcje interaktywnej komunikacji ze środowiskiem zewnętrznym zarówno indywidualnym, czyli konsumenckim, jak i biznesowym, co w branży firm FMCG jest
w dzisiejszych czasach niezbędne".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas