Reklama2010-09-17
2

Kryzysowa konferencja reklamuje Play dla Firm (wideo)

Trwa telewizyjna kampania reklamowa Play dla Firm. Akcję – pokazującą niemiecką konferencję na temat kryzysu – przygotowały firmy Papaya Films, Orka, Grandes Kochonos i ZenithOptimedia Group.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Play dla Firm podkreśla, że w ramach tej oferty połączenia w sieci Play i na numery stacjonarne są dostępne za darmo bez ograniczeń. Reklama pokazuje konferencję niemieckich ekonomistów poświęconą kryzysowi gospodarczemu, na której jedynym odpornym na recesję okazuje się przedsiębiorca korzystając w Polsce z Play dla Firm.



Akcja trwa od początku września, obejmując kanały ogólnopolskie i tematyczne. Wykorzystywany w niej spot wyprodukowała firma Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio Orka.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

Więcej informacji:Play dla Firm, Play

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas