Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię telewizyjną Domowego Internetu LTE z udziałem Krzysztofa Ibisza, nowej twarzy platformy.
W spocie Ibisz wciela się w reportera, który odwiedza rodzinę. Informuje on o nowym, lepszym zestawie domowego Internetu LTE, który zapewnia internet o większym zasięgu, większych prędkościach i bez limitów danych, z trzema miesiącami na start bez opłat. Film jest emitowany na głównej antenie Polsatu i w kanałach tematycznych nadawcy.
Autorami spotu są Marek Górski i Jakub Kopiczyński z agencji Grey, za reżyserię odpowiadał Mariusz Palej. Spot wyprodukowało TFP i Mariusz Matwiejczuk. Za postprodukcję odpowiadał Televisor, a udźwiękowienie zrealizowało Studio Zet. Media zakupiła agencja Vizeum.
Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami lokalnymi oraz w punktach sprzedaży.