Reklama2005-03-18
0

"Książki Telefoniczne tel." na autobusie

"Sukces zaczyna się od informacji" po takim hasłem w połowie marca br. rozpoczęła się autobusowa kampania promocyjna TP Ditel informująca o książce telefonicznej tel. Kampanię promocyjną zorganizowała firma CAM Media

Po największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Gdańsku oraz na Śląsku) będzie jeździło kilkadziesiąt autobusów z reklamą książki telefonicznej tel. Ogólnopolska kampania reklamowa potrwa kilka miesięcy i wspierana będzie przez reklamę na  billboardach. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do reklamodawców i zachęcenie do zamieszczenia reklamy w książce telefonicznej tel. Kampania autobusowa ma za zadanie wesprzeć promocję nowej szaty graficznej wydawnictwa i utrwalić znajomości marki.

Na layoutcie  przedstawiono na pierwszym planie książkę telefoniczną tel (w wersji drukowanej i na płycie CD), a w tle ludzi sukcesu. Adaptację layoutu przygotowała firma CAM Media.

W kampanii autobusowej, zrealizowanej przez CAM Media wykorzystano format typu Full Back - (powierzchnia reklamowa na tyle autobusu) dobrze widoczna dla kierowców. Reklama w tym formacie pozwala na dotarcie do szerokiego grona klientów (kierowców, pasażerów, przechodniów). Reklama książki telefonicznej tel. to największa kampania w Polce realizowana w formacie typu Full Back.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas