Przedstawiamy słuchaczy Radiowej "Jedynki" i "Trójki" na tle RMF i Radia Zet
W środę rozpoczęliśmy cykl materiałów prezentujących strukturę słuchaczy siedmiu najchętniej słuchanych stacji radiowych w Polsce. Po RMF i Radio Zet dzisiaj pora zaprezentować Polskie Radio. W ciągu kilku najbliższych dni przedstawimy jeszcze: "ZPR", "Agora" i Radio Plus. Dane na podstawie SMG/KRC, Radio Track dla portalu Wirtualnemedia.pl opracował dział badań i analiz TSMH.
Jak wynika z danych SMG/KRC w I półroczu 2003 roku 49,98% słuchaczy PR 1 stanowili mężczyźni a w przypadku "Trójki" procent ten wynosi 59,82%.
Około 18,2% słuchaczy PR 1 to mieszkańcy dużych miast (Trójka - 31%). Natomiast 37,1 słuchaczy Trójki ma wykształcenie wyższe (PR 1 - 18,5%). Oto szczegóły:
Zobacz tabelęR 3 (4 035)
Słuchalność stacji w I półroczu 2003 roku:
RMF FM 23,58%
Radio ZET 18,64%
PR 1 1 16,07%
PR 3 5,54%
ZPR [23] 4,73%
AGORA [26] 4,69%
Radio Maryja 2,92%
Ad Point [9] 1,57%
Plus [20] 1,39%.