Telewizja2023-03-21
13

„Twoja twarz brzmi znajomo” hitem Polsatu

Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time 18. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,56 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Polsat 18. sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w wiosennej ramówce pokazuje w piątki o godz. 20.05, począwszy od 3 marca br.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 17 marca) wyniosła 1,56 mln widzów, co przełożyło się na 12,33 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 11,79 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek, który przyciągnął 1,60 mln osób.

Dla porównania, początek 16. edycji formatu, nadawany wiosną ub.r. przyciągał przed telewizory o 60 tys. widzów więcej. Było to średnio 1,62 mln osób, co przekładało się na 11,49 proc. udziału w grupie 4+ i 10,21 w 16-49.

„Twoja twarz brzmi znajomo 18” w nowej odsłonie

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny. Uczestnikami wiosennej odsłony programu są: Julia Kamińska, Piotr Stramowski, Krzysztof Ibisz, Natalia Janoszek, Daria, Katarzyna Kołeczek, Oskar Cyms oraz Daniel Jaroszek, wybrany w castingu.

Telewizja Polsat w nowym sezonie ograniczyła liczbę jurorów z czterech do trzech. W tych rolach wiosną br. ponownie pojawiają się Małgorzata Walewska i Robert Janowski, a także nowy juror aktor Paweł Domagała. Względem poprzedniej odsłony z jury pożegnali się Katarzyna Skrzynecka oraz Michał Wiśniewski.

Nowym współgospodarzem „Twoja twarz brzmi znajomo 18” został Maciej Rock, który zastąpił Piotra Gąsowskiego. Bez zmian drugim prowadzącym jest Maciej Dowbor.

18. odsłona „Twoja twarz brzmi znajomo” zadebiutowała w Polsacie w nowej odsłonie. Program zyskał zmodyfikowaną czołówkę oraz logotyp. Pojawił się także w nowej scenografii, która trzymana jest w kolorach: czerwonym, pomarańczowym i niebieskim.

Powiększone zostało studio, zainstalowano w nim wielkie ekrany led i lampy ledowe w podłodze. Więcej jest też miejsca dla publiczności, która ponownie siedzi m.in. za jurorami. Nowa jest też winda do której wchodzą uczestnicy przed metamorfozami.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas