Reklama2008-05-12
0

Kto wyprzedza Fakty, Wiadomości i Wydarzenia?

W weekend ruszyła druga odsłona kampanii outdoorowej telewizji Pulszapowiadającej zmianę godziny nadawania programu informacyjnegostacji - Puls Raport - z godz. 19.30 na 18.30.

Kampania jest kontynuacją prowadzonej od początku miesiącakampanii teaserowej, w której wykorzystano hasła "Kto wyprzedzawydarzenia?", "Kto wyprzedza fakty?", "Kto wyprzedza wiadomości?".W drugiej fazie kampanii na billboardach pojawiają się twarzeznanych telewidzom prezenterów serwisu informacyjnego Puls Raport,wraz z hasłem "Telewizja Puls przyspiesza o godzinę" oraz zinformacją o wprowadzonych zmianach godzin nadawania serwisu,przynosząc tym samym odpowiedź na postawione w kampanii teaserowejpytania.

wiadomosci

wydarzenia

Najnowsza kampania telewizji Puls prowadzona będzie na ulicachWarszawy, Gdańska, Szczecina i Katowic, przy wykorzystaniu kilkuformatów siatek wielkoformatowych i billboardów typu"backlight".

ziemiec


Kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.Planowanie i zakup mediów stacja przeprowadziła we własnymzakresie.

Autor:pr

Więcej informacji:Fakty, Puls, Wiadomości, Wydarzenia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas