Reklama2021-10-04
3

Kuba Wojewódzki i Dawid Kwiatkowski w nowych reklamach Play (wideo)

Ruszyła promocja w Play na Kartę wspierana kampanią reklamową z udziałem Dawida Kwiatkowskiego. Natomiast w nowym spocie oferty Play dla firm występuje Kuba Wojewódzki.

W reklamie Play na Kartę Dawid Kwiatkowski wykonuje fragment swojego tegorocznego hitu „Bez Ciebie”. Natomiast Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, którzy od lat grają sprzedawców w salonie sprzedażowym Play, informują o nowej promocji.

W ramach tej promocji po aktywowaniu numeru w Play na Kartę można w aplikacji Play24 uzyskać 100 GB pakietu internetowego do wykorzystania do 4 stycznia 2022 roku.

Promocja jest dostępna dla taryf Play na Kartę, Play na Kartę Lubię to!, Formuła Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę odNowa, RBM SieMa na Kartę, RBM SieMa PL na Kartę, Internet na Kartę 2.0.

 

Z kolei w spocie Play dla firm Kuba Wojewódzki mężczyznę zainteresowanego tą ofertą przekonuje, że sam może być uważany za firmę. Kampania wspiera promocję, w której użytkownik biznesowy przenoszący numer do Play za 50 zł miesięcznie otrzymuje dwie karty do telefonu, nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, pakiet 7 GB internetu w smartfonie oraz internet stacjonarny o prędkości 150 Mb/s.

W reklamie pojawia się trzeci pracownik Play, który od niedawna jest bohaterem spotów promujących usługi stacjonarne telekomu.

 

Zarówno Kuba Wojewódzki, jak i Dawid Kwiatkowski wystąpili wcześniej w wielu reklamach Play w ramach cyklu kampanii ze znanymi osobami trwającego o prawie 9 lat.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W pierwszej połowie br. P4, operator sieci telekomunikacyjnej Play, zanotował 3,636 mld zł przychodów sprzedażowych, 1,7 mld zł zysku EBITDAaL i 5,3 mld zł zysku netto. Zysk netto wynika głównie ze sfinalizowania przez telekom w kwietniu br. sprzedaży za 6,7 mld zł swojej infrastruktury pasywnej firmie On Tower Poland, w której 60 proc. udziałów ma Cellnex Telecom, a 40 proc. Grupa Iliad.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas