Telewizja2018-03-08
19

„Kuba Wojewódzki” zyskał 350 tys. widzów. TVN dystansuje konkurencję. „Najlepszy początek sezonu od kilku lat”

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,38 mln osób, o 350 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. - To jest chyba najlepszy początek sezonu od kilku lat. Zapewne ma to związek ze świetną oglądalnością „Diagnozy” w poprzedzającym paśmie - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Premierowe odcinki 24. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 20 lutego br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,38 mln osób, co zapewniło stacji 15,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,44 mln widzów. Wyemitowany został on 27 lutego br., a gościli w nim Mandaryna i Tomasz Oświeciński.

W porównaniu do emitowanej rok temu 22. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” wzrosła o około 350 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,03 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 11,37 proc. w 4+, 15,43 proc. w 16-49 oraz 13,21 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów i filmy dokumentalne, co przekłada się na 9,12 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 7,02 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. serial „Nieznane serce”; 5,14 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

- „Kuba Wojewódzki” się bardzo dobrze ogląda, to jest chyba najlepszy początek sezonu od kilku lat. Zapewne ma to związek ze świetną oglądalnością „Diagnozy” w poprzedzającym paśmie, ale ten przepływ widowni nie jest przecież automatyczny, dzisiaj widzowie naprawdę mają z czego wybierać o tej 22.30 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - Oczywiście cieszą nas te wyniki, mam nadzieję że co najmniej utrzymamy podobny poziom do końca wiosennego sezonu - dodaje.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kuba Wojewódzki, TVN

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas