Wiosenna edycja talk show Kuby Wojewódzkiego miała mniejszą oglądalność niż jesienna seria, ale dała stacji silne drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Średnia oglądalność emitowanej od 18 lutego do 24 czerwca br. drugiej edycji programu „Kuba Wojewódzki” w TVN wyniosła 2,63 mln osób – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, które nie obejmują wydania specjalnego nadanego we wtorek 12 czerwca.
Średnie udziały wiosennej serii talk show w rynku telewizyjnym ukształtowały się na poziomie 21,17 proc. w grupie wszystkich widzów. Niewiele lepiej było w komercyjnej grupie docelowej, gdzie udziały wyniosły 21,56 proc.
Zobacz tabelęor=#ffffff SDNUM="1045;0;0,00%" SDVAL="0,0549">5,49%
TVN przez całe wakacje nadawać będzie powtórki talk show, których emisja jest planowana na poniedziałki, na godz. 22.55. Dodatkowe powtórkowe odcinki pojawią się także we wtorek 26 czerwca o 22.55 oraz w niedzielę 8 lipca o 23.15. Widzowie będą mogli obejrzeć ponownie wizyty u Kuby m.in. Agnieszki Chylińskiej, Andrzeja Leppera, Jacka Kurskiego czy Ewy Drzyzgi.
Kolejna seria nowych odcinków pojawi się w TVN jesienią.