Prasa2011-04-29
6

“Kubuś Puchatek” liderem, drugi “Scooby - Doo”

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla dzieci jest “Kubuś Puchatek” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Największy wzrost zanotował “Power Rangers Magazyn”, traci “Winx Club”.

Rozpowszechnianie płatne razem “Kubusia Puchatka” (Egmont Polska) w styczniu 2011 roku  wyniosło 77 806 egz. i było o 8,8 proc. niższe niż w styczniu 2010 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik “Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 68 397 egz. po spadku o 5,3 proc.

Trzecią lokatę zajęły “Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Ich rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu br. wyniosło 58 457 egz. Tytuł ten zyskał 8,6 proc.

Największy wzrost w rankingu zanotował zajmujący 10. miejsce “Power Rangers Magazyn” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł do góry o 39,5 proc. do 28 666 egz. Najwięcej stracił natomiast lokujący się na 15. pozycji “Winx Club” (Media Service Zawada). Zanotował on spadek o 31,5 proc. do 24 189 egz.

Zobacz tabelę

 
W zestawieniu ujęto 15 miesięczników dla dzieci, notowanych przez ZKDP, które w styczniu br. miały najwyższe rozpowszechnianie płatne razem.

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas