Reklama2007-03-05
0

"Kucharek" w telewizji

5 marca b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania przypraw Kucharek, należących do produktów firmy Prymat.

Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Kucharka jako lidera w kategorii przypraw uniwersalnych (MEMRB, kategoria: przyprawy uniwersalne, udział ilościowy, XI-XII'06) jak również wsparcie dla dwóch innowacyjnych produktów z tej kategorii: „Smaku wiosny” – z koperkiem, pietruszką i szczypiorkiem, oraz „Smaku lata” – z hiszpańskimi pomidorami i węgierską papryką.

Kampania będzie realizowana we wszystkich największych stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w TVN7, TV4, Kuchnia TV.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MPG. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Hand Made.

Autor:pt

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas