Reklama2015-03-20
2

Kucharz z „Top Chefa” reklamuje Makro Cash & Carry (wideo)

Marcin Piotrowski w reklamie Makro Cash & CarryMarcin Piotrowski w reklamie Makro Cash & Carry

Sieć hurtowni Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową, której bohaterem jest znany m.in. z programu „Top Chef” kucharz Marcin Piotrowski. Akcję przygotowały firmy Riverwood, MGA, Starcom i Performance Media.

W reklamach Marcin Piotrowski opowiada, że w Makro Cash & Carry kupuje najwyższej jakości mięso, ryby, owoce morza oraz warzywa i owoce. Kampania ma podkreślać zarówno wysoką jakość, jak i szerokość asortymentu dostępnego w tych hurtowniach. Akcja skierowana jest do wszystkich pasjonatów gotowania.

Kampania jest prowadzona w telewizji (największe kanały) oraz internecie. Potrwa do świąt wielkanocnych.

Kreacją spotu zajęła się agencja Riverwood, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MGA i Starcom (telewizja) oraz Performance Media (internet).

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas