Reklama 2015-03-13
2

Kuchenne inspiracje i „Wszechsmaki” z Moniką Mrozowską reklamują Czanieckie Makarony (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa makaronów produkowanych przez firmę Czanieckie Makarony oparta na ich nowej strategii komunikacji. Akcja - przygotowana przez agencję Korporacja Stylu - obejmuje m.in. kulinarno-podróżniczy blog „Wszechsmaki”, którego ambasadorką została Monika Mrozowska.

Dotychczasowa komunikacja marki Czanieckie Makarony skupiała się na podkreśleniu rodzinnej historii firmy oraz elementów tradycyjnej polskiej kuchni. Teraz w reklamach podkreślane też będą pasje kulinarne właścicieli przedsiębiorstwa oraz jego szeroka oferta produktowa inspirowana kuchniami świata. Te inspiracje są prezentowane w spocie pod hasłem „Czanieckie Makarony inspirują w każdej kuchni”.

Reklama, wyreżyserowana przez Macieja Kawalskiego, jest emitowana w TVN. Kampania reklamowa obejmuje również prasę i internet.

Ponadto na stronie Makarony.pl prowadzony jest kulinarno-podróżniczy blog „Wszechsmaki”, którego ambasadorką została właśnie Monika Mrozowska - aktorka, blogerka kulinarna i autorka książek kucharskich. W czerwcu zorganizowany zostanie natomiast Festiwal Wszechsmaki obejmujący m.in. prezentacje potraw z różnych zakątków świata i konkurs na najciekawsze przepisy na dania z makaronem.

Za kompleksowe przygotowanie i realizację akcji (nową strategię marki, kreację reklam, przygotowanie nowej wersji serwisu Makarony.pl, realizację działań w social media, konkursów i eventów) odpowiada agencja interaktywna Korporacja Stylu.

Autor: tw

Więcej informacji: Czanieckie Makarony, makaron

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas