Telewizja2012-06-04
11

„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler cały czas hitem TVN

„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wiosną br. miały więcej widzów niż rok wcześniej i dały TVN pozycję lidera nie tylko w grupie komercyjnej, ale też wśród wszystkich widzów. Stacja była także liderem w czasie emisji powtórek kulinarnego formatu.

Piaty sezon „Kuchennych rewolucji”, emitowany w czwartki o 21.30, śledziło średnio 2,94 mln osób, co dało TVN 21,90 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 26,90 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement .

Rok temu reality-show gromadził przed telewizorami 2,87 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 23,96 proc. i 31,09 proc. Wtedy jednak program był emitowany w soboty o 18.00 (więcej na ten temat). Teraz w tym paśmie nadawane są jego powtórki. Oglądało je tam 1,77 mln widzów, a udział TVN wynosił 17,10 proc. w grupie 4+ i 21,20 proc. w grupie komercyjnej (dane bez ostatniego odcinka).

Stacja TVN podczas emisji premierowych odcinków “Kuchennych rewolucji” zajmowała pozycję lidera rynku. W grupie wszystkich widzów na drugiej miejscu znalazła się Jedynka, nadająca wówczas „Sprawę dla reportera”, dokumenty i „Piąty Stadion”, co dawało jej 21,90 proc. udziału. Trzeci był Polsat („Hotel 52”, „Szpilki na Giewoncie”; 13,81 proc.), a czwarta była Dwójka (filmy; 7,77 proc.). W grupie 16-49 drugie miejsce za TVN zajmował Polsat (14,36 proc.). Z kolei w czasie pokazywania sobotnich powtórek programu Gessler telewizja TVN także była pierwsza w obu grupach.

Jesienią br. TVN planuje nadać kolejny sezon formatu. Jego producentem wykonawczym jest firma Constantin Entertainment.



Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Oglądalność serialu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:Kuchenne rewolucje, Magda Gessler

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas