„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wiosną br. miały więcej widzów niż rok wcześniej i dały TVN pozycję lidera nie tylko w grupie komercyjnej, ale też wśród wszystkich widzów. Stacja była także liderem w czasie emisji powtórek kulinarnego formatu.
Piaty sezon „Kuchennych rewolucji”, emitowany w czwartki o 21.30, śledziło średnio 2,94 mln osób, co dało TVN 21,90 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 26,90 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement .
Rok temu reality-show gromadził przed telewizorami 2,87 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 23,96 proc. i 31,09 proc. Wtedy jednak program był emitowany w soboty o 18.00 (więcej na ten temat). Teraz w tym paśmie nadawane są jego powtórki. Oglądało je tam 1,77 mln widzów, a udział TVN wynosił 17,10 proc. w grupie 4+ i 21,20 proc. w grupie komercyjnej (dane bez ostatniego odcinka).
Stacja TVN podczas emisji premierowych odcinków “Kuchennych rewolucji” zajmowała pozycję lidera rynku. W grupie wszystkich widzów na drugiej miejscu znalazła się Jedynka, nadająca wówczas „Sprawę dla reportera”, dokumenty i „Piąty Stadion”, co dawało jej 21,90 proc. udziału. Trzeci był Polsat („Hotel 52”, „Szpilki na Giewoncie”; 13,81 proc.), a czwarta była Dwójka (filmy; 7,77 proc.). W grupie 16-49 drugie miejsce za TVN zajmował Polsat (14,36 proc.). Z kolei w czasie pokazywania sobotnich powtórek programu Gessler telewizja TVN także była pierwsza w obu grupach.
Jesienią br. TVN planuje nadać kolejny sezon formatu. Jego producentem wykonawczym jest firma Constantin Entertainment.
Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność serialu na tle konkurencji