Telewizja2015-01-20
7

„Kuchenne rewolucje - powroty” już w sieci, ale tylko dla klientów T-Mobile

Magda Gessler, fot. TVNMagda Gessler, fot. TVN

Player.pl udostępnił pełną serią odcinków internetowego formatu „Kuchenne rewolucje - powroty”, będącego spin-offem reality-show Magdy Gessler, nadawanego w TVN. Produkcja do końca lutego dostępna będzie tylko w ramach Strefy T-Mobile, potem dostęp do niej zyskają wszyscy internauci.

„Kuchenne rewolucje - powroty” to program, w którym widzowie zobaczyć mogą jak po latach radzą sobie restauracje, które poddane były metamorfozom w reality-show „Kuchenne rewolucje”. O tym, że taki projekt powstaje portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy już w październiku ub.r. (więcej na ten temat).

W każdym odcinku internetowego formatu jedną restaurację odwiedza Charles Daigneault, finalista drugiej edycji programu „MasterChef”. Wcześniej Magda Gessler podpowiada mu co było największym problemem podczas metamorfozy i na co powinien zwrócić największą uwagę w odwiedzanym lokalu. Podczas wizyty prowadzący sprawdza jakość serwowanych potraw, rozmawia z właścicielami i pracownikami o tym co wydarzyło się w ich restauracji po „Kuchennych rewolucjach”. Wrażenia z wizyty Charlesem Daigneault podsumowuje wspólnie z Magdą Gessler. Program wyprodukowała firma Constantin Entertainment.

"Kuchenne rewolucje - powroty" możecie oglądać od poniedziałku 19 stycznia br. w Strefie T-Mobile dostępnej w ramach portalu Player.pl. To specjalny serwis dostępny tylko dla klientów sieci komórkowej T-Mobile, który ruszył w grudniu ub.r. (dowiedz się więcej). Pojawił się w nim liczący 10 odcinków (każdy z nich trwa po 16 minut) pełen sezon program. - Wszystkie odcinki zostały udostępnione naraz jako kontent premium - podkreśla Joanna Górska, szefowa zespołu PR Grupy TVN.

W marcu br., gdy TVN zacznie emisję kolejnej serii „Kuchennych rewolucji”, program „Kuchenne rewolucje - powroty” ma pojawić się w ogólnodostępnej ofercie Player.pl. Co tydzień będzie do niej dodawany jeden odcinek show.

Z danych Megapnel PBI/Gemius wynika, że we wrześniu ub.r. Player.pl miał 2,34 mln użytkowników i 62,69 mln odsłon (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas