Telewizja2016-03-07
13

„Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Magda Gessler, fot. TVNMagda Gessler, fot. TVN

Trzynasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,13 mln widzów, o 170 tys. mniej niż nadawana rok wcześniej jedenasta seria produkcji. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.

„Kuchenne rewolucje 13” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 18 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,13 mln osób. Przełożyło się to na 15,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu Magdy Gessler wyemitowany został 25 lutego. Zgromadził on przed telewizorami 2,29 mln widzów.

Zobacz tabelę


Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki 11. serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 170 tys. więcej widzów - 2,30 mln. Dało to stacji odpowiednio 16,54 proc. i 20,91 proc. udziału.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera” (w jeden czwartek pokazano „Taśmy z Magdalenki” i dyskusję o tym filmie), co przekłada się na 18,59 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (filmy fabularne, „Przyjaciółki” i „Zdrady”; 9,84 proc.) oraz TVP2 (m.in. „Tutanchamon”; 5,72 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Zobacz tabelę

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc. (zobacz te dane).

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kuchenne rewolucje, TVN, Magda Gessler

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas