Telewizja 2021-03-08
14

1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem

Magda Gessler w „Kuchennych rewolucjach”; fot. TVN Magda Gessler w „Kuchennych rewolucjach”; fot. TVN

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,74 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl

Nowe odcinki 22. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 18 lutego br. Trzy pierwsze pokazane wiosną odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,74 mln osób. Przełożyło się to na 14,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,84 proc. w grupie 16-59 oraz 21,52 proc. wśród mieszkańców miast w wieku od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 4 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,82 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 220 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 5 do 19 marca 2020 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,96 mln widzów, przy udziałach na poziomie 14,91 proc. w 4+, 20,88 proc. w 16-49 i 18,28 proc. w 16-59.

TVN liderem

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn śledczy Anity Gargas”, co przekłada się na 8,29 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 (gł. „Na sygnale” i powtórki „Stulecia Winnych”; 8,12 proc.) oraz Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,47 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.

Cały czas trwają poszukiwania restauracji, które są zainteresowane metamorfozą. Zgłoszenia należy wysyłać na adres restauracje@tvn.pl.

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Autor: MK

KOMENTARZE (14) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas