Telewizja2013-12-16
4

„Kuchenne rewolucje” zyskały 100 tys. widzów. Ósma edycja zarobiła 36 mln zł z reklam

Magda Gessler - fot: TVN / Piotr MizerskiMagda Gessler - fot: TVN / Piotr Mizerski

Ósmą edycje programu „Kuchenne rewolucje” oglądało 2,46 mln osób, o 100 tys. więcej niż nadawaną wiosną br. siódmą serię. TVN w czasie emisji show zajął drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 był już zdecydowanym liderem. Wpływy z reklam wyniosły 35,76 mln zł.

„Kuchenne rewolucje 8” na antenie TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 12 grudnia br. Średnia widownia programu Magdaleny Gessler wyniosła 2,46 mln osób., co przełożyło się na 18,47 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 14 listopada br. Przyciągnął on przed ekrany 2,74 mln telewidzów.

Oglądalność „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

 

W porównaniu do programu nadawanego wiosną br., ósma edycja „Kuchennych rewolucji” zyskała 100 tys. osób. Wtedy kulinarny show śledziło średnio 2,36 mln oglądających, a jego udział wyniósł odpowiednio 17,28 proc. oraz 20,75 proc. (dowiedz się więcej).

Emitowana jesienią 2012 roku w TVN szósta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 160 tys. widzów więcej. Średnia widownia reality-show wynosiła wówczas 2,62 mln osób, a udział uplasował się na poziomie 19,76 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 23,83 proc. w grupie komercyjnej (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem całego rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie głównie „Sprawę dla reportera”, co dało jej 18,71 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Hotel 52”, „2XL”, „CSI” i filmy fabularne; 11,31 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 6,03 proc.).

W grupie komercyjnej stacja TVN była już zdecydowanym liderem, a dalsze miejsca należały odpowiednio do: Polsatu, Jedynki i Dwójki.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Wpływy reklamowe przy emisji „Kuchennych rewolucji 8” wyniosły 35,76 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. były one niższe o ok. 3,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Należy jednak wziąć pod uwagę iż ósmy sezon programu liczył 15 odcinków, a szósty - 13.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kuchenne rewolucje

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas