Reklama2005-10-20
0

"Kuchnia pełna nagród"

Pod tym hasłem rozpoczęła się promocja konsumencka marki Jan Niezbędny.

To kolejna promocja przygotowana przez agencję BTL Point Group dla tego brandu w ramach realizacji działań marketing services dla firmy Sarantis - właściciela marki Jan Niezbędny.

Główne cele promocji to wzrost sprzedaży promowanych produktów oraz zwiększenie świadomości marki. Akcja trwać będzie do 16 stycznia 2006 r. Jest skierowana do grupy docelowej marki - kobiet w wieku 25-55 lat, zamożnych mieszkanek miast.

Mechanizm promocji oparty jest na loterii, bazującej na wieloetapowym konkursie SMS, angażującym konsumentki. Wszystkie produkty biorące udział w promocji zostały oznakowane stickerami promocyjnymi, z których każdy zawiera kod uprawniający do wzięcia udziału w promocji. Każda osoba, która w ciągu okresu promocyjnego prześle ten kod SMS-em, weźmie udział w jednym z 13 losowań, w których będzie mogła wygrać atrakcyjny i cenny sprzęt AGD marki Philips.

Dodatkowo na pierwszych 5 tys. osób, które nadeślą cztery kody, czekają nagrody gwarantowane - eleganckie i praktyczne fartuszki kuchenne Jana Niezbędnego. Każdy z uczestników promocji będzie miał również szansę na zdobycie nagrody głównej - gotówki w wysokości 20 tys. zł na wymarzone zakupy. Losowanie nagrody głównej odbędzie się 16 stycznia 2006 r.

Akcja wspierana jest licznymi materiałami POS: stickerami, standami i topperami. Komunikacja prowadzona będzie również w mediach - spot TV z trailerem informującym o konkursie będzie emitowany przez siedem tygodni w okresie listopad - grudzień bieżącego roku. Dodatkowo akcja wspierana jest serwisem promocyjnym: janniezbedny.pl.

Promocję opracowała i realizuje agencja marketing services BTL Point Group, technologie mobilne udostępnia MOBILE Point Group, a za serwis www odpowiada Point Group. Wszystkie agencje wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas